• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Thorn, ringer hela tiden

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Mycket möjligt att det finns tråd om detta men Thorn som jag har två krediter hos ..Har ringt mig flera gånger om dagen, varje dag pga att jag har varit sen med betalningen i några dagar ..Är detta ok? De har skickat 3 sms...ett mail och ringt mig i 2-3 ggr om dagen de senaste 4 dagarna. Det har gått exakt 5 dagar sedan förfallodatum..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

hopo

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
15 November 2013
Meddelanden
177
Mottagna reaktioner
17
Poäng
62
Bästa är att svara.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Thorn och Trustbuddy är fruktansvärt ihärdiga de ger sig inte med sina påminnelser via telefon och sms
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 827
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Tror även du lyckats posta i ganska så fel forum..
 

sirpoller

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
12 Augusti 2012
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Mycket möjligt att det finns tråd om detta men Thorn som jag har två krediter hos ..Har ringt mig flera gånger om dagen, varje dag pga att jag har varit sen med betalningen i några dagar ..Är detta ok? De har skickat 3 sms...ett mail och ringt mig i 2-3 ggr om dagen de senaste 4 dagarna. Det har gått exakt 5 dagar sedan förfallodatum..

Då jag alltid har svarat till dom och sagt att det kommer dubbel betalning nästkommande månad så har det inte varit några problem med att betala då.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Gummiboll08 hur har det gått för dig med Thorn?
 

Gummiboll08

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
30 Oktober 2014
Meddelanden
77
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
De har slutat ringa. Konstigt nog har de inte skickat några påminnelse.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Mycket möjligt att det finns tråd om detta men Thorn som jag har två krediter hos ..Har ringt mig flera gånger om dagen, varje dag pga att jag har varit sen med betalningen i några dagar ..Är detta ok? De har skickat 3 sms...ett mail och ringt mig i 2-3 ggr om dagen de senaste 4 dagarna. Det har gått exakt 5 dagar sedan förfallodatum..
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
Hej
Thorn gör så och det konstiga är att det ringer olika folk hela tiden, jag var sen en månad och de ringde även lördagar och söndagar från olika telefon nummer samt skickade sms men det är bara att inte svara om du har betalt. Jag har avslutat mina krediter hos de på grund av detta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp